Aktualności
30 listopada 2022 roku w Warszawie odbyło się Dell Technologies Forum! W ramach tego wydarzenia nasz wiceprezes Mariusz Prószyński oraz CTO Krzysztof Bielawski przeprowadzili prelekcję, podczas której starali się odpowiedzieć na pytanie "w jaki sposób Sztuczna Inteligencja może minimalizować ludzkie pomyłki?".
Podczas wystąpienia zaprezentowano specyficzny dla branży automotive problem dotyczący
krótkiej serii produktu, czyli części produkowanych do różnych typów i marek samochodów,
których plan wysyłkowy określany jest w trybie dziennym, bez dłuższych prognoz. Błędy
popełnione podczas równoczesnej wysyłki różnych produktów wywoływać mogą duże konsekwencje
takie jak:
1. wzrost kosztów wynikający z konieczności dosyłki pomylonych części, często na drugi
2. opóźnienia produkcyjne wynikające z braku odpowiednich produktów
3. wydłużenie czasu oczekiwania na części autoryzowanych serwisów
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób firma poradziliśmy sobie z tymi wyzwaniami i w jaki sposób pomogła nam w tym Sztuczna Inteligencja, zachęcamy do obejrzenia poniższego materiału! https://lnkd.in/dkwKztWC