Aktualności
Wszystko zaczyna się od Service Taga. Kiedy pojawia się na etykiecie, specjaliści od komponentów zaczynają wypełniać plastikowe pojemniki częściami — dyskami twardymi, procesorami, pamięcią — w celu złożenia już zamówionego komputera.
Po napełnieniu pojemnik jest transportowany windą do sieci taśm przenośnikowych, krążących kilka metrów nad podłogą. Kiedy dociera do celu, kolejna winda zwozi go do stanowisk monterskich. Kilka minut (!) później komputer jest już gotowy. Wraca do węzła komunikacyjnego na taśmach; następnie odwiedzi kilkanaście stacji kontroli jakości, aby na koniec w skompletowanym zamówieniu wyruszyć do klienta.
To proces, który ze względu na wymogi bezpieczeństwa obejrzeć można jedynie na żywo – w produkcyjnej części fabryki Dell Technologiess w Łodzi obowiązuje absolutny zakaz robienia zdjęć. Dlatego, jako partner Dell, staramy się regularnie zapraszać naszych klientów na wizyty studyjne. Można wtedy u źródła przekonać się, jak optymalizacja procesów i kontrola jakości przekłada się na niezawodność rozwiązań, które wdraża Intratel.
Kończymy właśnie kolejną taką wizytę w Łodzi, połączoną z kilkugodzinnym szkoleniem. Poniżej kilka zdjęć: